Tuesday, August 18, 2009

Program HAK 2009





































Bermula pada April 2009 saya terlibat dengan Program HAK (Hapus .Atasi dan Kurangkan 3M) anjuran Bahagian Pendidikan Khas Kementerian Pelajaran Malaysia. Tugasan saya adalah untuk berkongsi ilmu dengan Jurulatih2 Utama Pemulihan Khas di Malaysia agar dapat menghasilkan bahan P&P Pemulihan Khas. Lokasi kami adalah di Kota Bharu untuk Zon Timur,Alor Setar Kedah untuk Zon Utara.Tg.Piai untuk Zon Selatan,Kota Kinabalu untuk Zon Sabah dan Kuching untuk Zon Sarawak. Sepanjang roadshow kami barisan penceramah begitu seronok sekali kerana setiap lokasi meninggalkan seribu kenangan yang tak dapat saya lupakan selagi hayat dikandung badan. Dipaparkan rakaman sepanjang roadshow tersebut.

2 comments:

  1. 3 malam ku mencarimu
    3 malam hatiku sunyi
    akhirnya kita jumpa di blog.
    Tahniah...dah blog peribadi. Mari kita berkongsi....
    Saya dah linkkan ke blog saya.
    SELAMAT BERPUASA.

    ReplyDelete
  2. Tq C. Ateh ats respon,Selamat berpuasa buat C .Ateh sekeluarga....jumpa di Kuching nanti bukan 3 malam tapi 4 malam...

    ReplyDelete